пʼятницю, 23 жовтня 2015 р.

Модуль5. Рефлексія


Робота від імені учня показала мені, що ставши на їх місце, краще видно неясності та неточності у плануванні проекту, які можна усунути. Цей модуль допоміг мені проаналізувати поставлені перед дітьми питання і скорегувати їх, а також цілі та план діяльності учнів у проекті.
Щоб дослідження учнів було не тільки цікавим, але і спрямованим на виконання освітніх стандартів, потрібно добре спланувати проект: зв'язати стандарти, цілі та діяльність учнів. Потрібно крім того постійно координувати їх роботу, направляти в потрібне русло. На допомогу порекомендувала б інструкції або пам'ятки роботи.

1 коментар:

  1. Дивно: ви зовсім не згадали вправу 3-2-1, в якій блискуче показали, що зауваження не мають бути лише негативними та повернули обговорення "після вас" на альтернативний шлях пошуку позитивного.

    ВідповістиВидалити