вівторок, 20 жовтня 2015 р.

Модуль3. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання формуючого оцінювання при роботі над навчальним матеріалом. Сподобалося те, що  виділяється  формуюче оцінювання як один із видів оцінювання навчальної діяльності учнів в проекті. Вважаю, що найчастіше ми оцінюємо готовий продукт діяльності учня. Цей модуль довів, що  відкидати формуюче оцінювання не варто - воно допомагає скоректувати діяльність учнів, направити в потрібне русло, тобто  поліпшити стан кінцевого продукту. А це теж дуже важливо. Для залучення учнів у процес оцінювання використовувала у своєму проекті і самоаналіз роботи учня, і самоаналіз роботи в групі. Після навчання за третім модулем з'явилося багато ідей та підходів до оцінювання діяльності учнів. 

1 коментар:

  1. Так, мені теж здалося, що формуюче оцінювання - одна з найбільш цікавих речей, застосованих у проекті.На жаль, під час звичайних уроків це застосувати складніше: учні очікують оцінку за кожну дію, а оцінки, виставлені до журналу, - це зовсім інша річ.

    ВідповістиВидалити